Plaza time...

Då har man varit på jobb idag... Ooo som jag saknar det. I alla fall, hämtade hem en bibba tidningar som jag får skickat från de vi annonserar hos. Lyxigt ... Så imorgon ska det läsas!!

Sen var det dags att träffa sjukgymnasten. Vilket skit. Foten börjar droppforma sig, en klassiker på icke fungerande fot. Känseln är det ajöken med och att gå utan mina specialgjutna inlägg är att drömma. Sanningen hann ikapp. Barfota är ett minne blott. Kul på sommaren.. Flip flop, strand, gräs.... Bara fina tjocka specialarskor - riktigt snyggt!!! skitfot...

Fick i alla fall en länk skickad till mig med Martin Gores nya musikvideo, så smilet är på igen. Tack Evelina för den...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: susanne

Hej vännen



FAN!!!! också..varför ska du nu drabbas av allt..droppformad fot....gillar inte.....

Ha det nu så bra bästa Camilla

Kram sus

2012-01-04 @ 08:00:54
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Evelina

Anything for u!! :)

2012-01-04 @ 09:48:40
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Vad tråkigt, jag var tvungen att googla och skrev droppformad fot (vi googlar mycket på jobbet :) och då fick jag fram en massa lampfötter..

Kom på att droppfot var bättre att skriva.

Låter inte roligt när man läser, stackare vad du ska få stå ut med.

Kram!

2012-01-04 @ 12:14:18
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...