Slipning pågår...

Idag började jag dagen med att slipa brädorna på sängbygget INOMHUS!! Fyyy va mycket stoft som la sig typ överallt, överallt i tjejernas rum och i huset. Sååå jobbigt. Men fanns inget annat val. Så efteråt spenderade jag TIMMAR på att städa. Väggar dammsögs och tvättades. Allt som heter tyg tvättades... Ja, är egentligen klar först nu. Tired är bara förnamnet!! Men oj oj, vad fint det blev.

Imorgon ska jag på fika på jobbet, sen sjukgymnasten... Så tyvärr inget pill med sängen. Vill ju sätta upp sista piffet. Lysdioder ska upp i gappet under sängen, typ myshörnan. Sen ska en gardin upp o brevlådan. Budar på en gammal lampa som jag vill vinna. I så fall ska den målas och tyg ska bytas...

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...