Smoothie & new friss...

Imorse ringde klockan halv nio... uuuh va jobbigt! Men hade en frisstid och var tvungen att gå upp. Mitt dygn är fortfarande upp & ner!! Kom upp i allafall, drack kaffe & smoothies med mina tjejer o sen hängde de med mig till frissen! O jag vet varför... idag upptäckte jag vaför de ALLTID vill följa med. Jag är ju trots allt där i TRE timmar åt gången... jo, kakorna! Det är det som drar dem. Min frisör har alltid en skål med småkakor! Jeje.. mysigt med lite company!!

Tyvärr, tyvärr blev jag inte allför nöjd denna gången. Jag vill ha en kontrast i mitt hår, ljust o mörkt, men det blev väldigt gråmelerat. Hon sa att det försvinner efter några tvättar o att det ljusa kommer fram. Så jag hoppas det. Annars skulle jag bara återkomma så fixar hon fler ljusa slingor... puh!

Symaskinen åkte ner idag. Blev nästan tvingad att sy en hund... tjejerna kom med en sybok och ville ha en hund. Kan man säga nej?? NEJ!! Men nu åkte symaskinen ner i skåpet och en liten turkos hund med rosa blommiga öron är nu född hos oss!!

Ajöken!!

My day!!








Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: susanne

hej

jisses vad du orkar..

kan hålla med om att håret ser grått ut...men se om ett par dagar..annars gå tillbaka..

kram sus

2012-01-07 @ 19:06:13
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Anna

mm vad gott de såg ut med smoothie

2012-01-08 @ 15:13:23
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Ja om det inte blir bättre om ett par dar så borde du gå tillbaka. Var tanken att det skulle bli lite så där grå nyans? Jag har hört att det är typ modernt när det blonda går åt det gråa hållet...eller hur man nu ska säga.

Snart dags för mig att slinga igen,..funderar på om jag ska våga själv...

2012-01-09 @ 12:01:39
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...