Sommarkänsla...

Den BERÖMDA Ikeakorven inhandlades igår... så där enligt mig, men kidsen älskar den!
En timme i leklandet och jag & mannen strosade bland nya sommatmöblerna...

Gillade vindskyddet med plexiglas...
down under...

O solcellspippiarna...







Gammel uppstigning från stolen... fi fan vad stiff jag är efter operationen!
Har träffat designern till PS stolen, Thomas Sandell genom ett samarbete med min förra arbetsplast!
Skärpt!! Så enkelt med plaststolen, men ändå så fiin!

Gissa vart jag har varit idag??!
LOPPIS!
Kommer bilder sen.. kan vara årets fynd!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Åh, vad många fina tips, tack! Hoppas det finns samma utbud på vårt lilla mini-ikea här i trakten.

Du...din väska...vill haaaa!

2012-01-29 @ 01:14:31
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...