Spånar kalas...

KALASDAX!!
Spånar & spånar... och idag kom jag på det! Imorgon ska födelsedagskort fixas och om 2 veckor så är det dax Kommer bli kanon! Sonen o jag kikade på gamla tårtor jag har gjort under årets lopp. Han fastnade för BARBIETÅRTAN... kommer bli en variant av denna, fast med Toy story tema.. kommer nog bli bra!




Spånar på stället vi var på idag...



Vattenflaskor kommer behövas, det blir svettigt där...
Denna hänger med sen i somras... vattenflaskan som jag köpte när jag var på FRIHETSGUDINNAN i somras!!
Kan bli att barnen får en egen vattenflaska i gottepåse kittet.. ja, som sagt - spånar! Underbart kul med kalas & teman!!




Hur gör ni era kalas? Tycker det är svårt när många bjuds! Det är ju inte så att man bor superduper stort och vi har alltid haft kalasen hemma. Men med DIVERSE ryggproblem så känns det bäst att åka iväg denna gång... tror det blir super! Lägger ogärna tusenlappar på lekland... det slipper jag med idén jag fick idag! Tjohej!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Oj, vad sent du gjorde det här inlägget, nattuggla där.

Kalasfix är kul, ibland kan jag bli lite snurrig i huvudet av alla planer och velar fram och tillbaka.

Det är dags för Emma att fylla 10 i feb,..hon vill ha hemma eller bowlingkalas. Bowlingkalas har hon haft förut, skapligt pris och kul aktivitet, glasstårta ingår eller lunch. Men hon velar själv, vill ha hemma kanske.



Har också gjort ett gäng tårtor genom åren,..ibland bra ibland inte..

Blir nyfiken på vad du ska hitta på!

När Emma fyllde 9 hade hon färgtemakalas "vitt & svart men silver går också bra" :)

2012-01-23 @ 09:04:17
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Camilla

Gick o la mig två timmar efter inlägget.. Har svårt att somna. Har lätt ångest för livet o så... Inte lätt att vara vuxen ibland... Inte när sjukdomar är inblandade o då handlar set inte om mig nu... Skönt att vara uppe själv o tänka,...



Såg ditt fina färgtema kalas.. Är inte så duktig på att skapa sådana cupcakes el vad det heter...

2012-01-23 @ 11:29:13
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...