Inspiration..

Hej girlz & kanske nån boyz... här kommer lite inspiration från piknikrajden genom Skånelän med kids & friend igår!
Vi stannade på lite olika ställen, bl a på Ting ute & inne! Som jag ÄLSKAR!
Åkte hem FULL med inspiration!
Så idag kom en påle upp, målades svart och en murgröna planterades! Min femtonde påle typ!!









Är EXTREMT sugen på en pergola. Sen en fyra år tillbaka... kan bli en i år.. kan bli :)



Det var allt för i kväll! Hoppas allt är bra med er alla... Jag har det bra just nu... men är lite nere ändå pga all smärta! Men projekten kommer ändå i toppen av prioteringarna så en del kommer nog komma upp snart!

Må väl kära bloggisar!!
K R A M


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Hanna

Åh, jag älskar också detta ställe! Var där i midsommarhelgen och skaffade en pump till min zinkbalja, så nu porlar det så fint i min trädgård. Vi har byggt en pergola, det är så härligt att ha. Fast inte lika snygg som deras... Skönt att du har det bra just nu! Kram Hanna

2012-06-28 @ 06:42:45
URL: http://tagestradgard.blogspot.com/



Postat av: Anonym

men ..åh ...var i skåne ligger detta fantastiska ställe?



Kram Pernilla på Piazzan

2012-06-29 @ 20:26:46



Postat av: Louise

Så roligt att höra ifrån dig. Den butiken är så otroligt inspirerande.

Många stötande kramar till dig

2012-06-29 @ 23:59:42
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...