JippiJey...

En hel del har hänt idag!
Dels så är det TRE hela månader sedan min fina operation i ryggen... wiii!
På måndag ska jag träffa en special sjukgymnast som ska utvärdera mitt funktionshinder!

Har ingen balans i vänster ben, då jag inte har känsel i fotsulan. Balansen sitter i fotsulorna samt i öronen, eller snäckan eller nått. Så ni förstår att jag faller en hel del! Inte så roligt, men jag kämpar på! Det värsta är i stora butiker, typ mataffärer.. då tappar jag balansen väldigt lätt och en och annan produkt från hyllorna har fallit ner!

Så det är alltså tre månader sedan jag låg under kniven... känns skönt att det gått så lång tid! Inget ska stoppa mig har jag bestämt mig för... tyvärr är jag väldigt ledsen, men som sagt... kämpar på! Är så glad att jag är kreativ - det tar mig långt!

Har dessutom fått en ny tjänst på ett nytt ställe... passade bra med en sådan NYHET just idag!
Börjar på nya arbetsplatsen om en vecka! Med krycka o allt! Det är fantastisk med tanke på var jag befann mig för nitti dagar sedan!

......

Annat som hänt!! Ett litet paket kom med posten! CANVAS tavlan!
Så, så fiiin!! Ska upp på tavelväggen i storarummet...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annan Marie

Skickar en styrkekram! Jag tycker du är helt fantastik med din enorma kreativitet och energi. Du är en inspiration för oss andra!

2012-03-10 @ 07:21:39



Postat av: Annika

Åh vad kul för dig med jobbet!

Och vilken fin tavla!

Har inte förstått hur allvarligt det faktiskt är med dig. Här på bloggen sprudlar du och verkar va igång konstant :)

Stor kram till dig!

2012-03-10 @ 07:21:44
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: camilla

Tack tjejer... Ja, här på bloggen sprudlar jag.. älskar att vara kreativ.. men verkligheten är annorlunda o vem vill läsa om det. vem vill veta att jag knappt kan stå upp på keramiken, att jag äter nervmedicin för att mina nerver hoppar i mitt dåliga ben o jag gråter o är rädd för mer känselbortfall... Ja, tjejer... Jag lever dubbelliv för jag vill visa mina bästa sidor... Men verkligheten är verkligheten... Vill bara inspirera :) tack för att ni finns...

2012-03-10 @ 08:09:37
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: camilla

Kan ju även tillägga att eftersom jag sökt olika jobb så har jag varit tvungen att stay positive on the blog... Kommer dock bara jobba 50% då min rygg är skör. Jag har fyra artificiella kotor, som dessutom inte är hela o sen då tre operationer på ryggraden .. dessutom väntar jag på en till operation då en av mins kotor har plattat till sig rejält.. o hela vänster ben är utan känsel.. känns skönt att tella er nu när jag fått jobbet.. men sista veckorna har varit hemska. Har varit så hemska.. kan inte ens ta barnen till simhallen då jag inte längre kan stå på blöt kakel... Så, jag har stora problem... My god... Jävla skit jävla helveta... Men som sagt... Mentaliteten efter tumören -97 gör att jag inte ger mig.. jippijey... Finns bara en Camilla o jag ska göra allt för att uppleva allt :)

2012-03-10 @ 08:18:10
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Mrs. b

Så fin canvastavla!

Det är svårt att ens föreställa sig det du går igenom! Men du har en enorm styrka! Jag får nog inte ens hälften gjort av det du gör-och det med en frisk kropp... Så din vilja/energi är helt otrolig!

Grattis också till jobbet!

2012-03-10 @ 18:11:16
URL: http://mrsbandco.se



Postat av: Ia

Åh du är så stark och du inspierar verkligen, gillar att läsa din roliga och fina blogg. Din tavla blev ju jättefin

2012-03-10 @ 19:23:41
URL: http://iashome.blogspot.com



Postat av: Louise

Du är så otroligt stark & har nästan mer energi än en annan.

Hoppas att du på något vis kan få mer balans.



Canvastavlan blev jättefin ;)



Kram

2012-03-11 @ 09:24:46
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: Emelie

Grattis till nya jobbet! Fantastiskt roligt i jobbiga tider! Vilken kämpe du är! Jag är djupt imponerad, trots att jag förstår att bloggen bara är en yttepytte del av ens liv och du såklart är ledsen också. Men du känns stark och det kommer ta dig lång!

Kram kram

2012-03-11 @ 14:58:51
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Verkligen jättefin canvastavla på kidsen!

Skönt att du fått jobb nu och du,...fortsätt kämpa. Du är en stark brud Camilla!

2012-03-12 @ 11:57:33
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...