Min finfinaste 35 åring...

Japp... en av mina finaste vänner fyller TRETTIOFEM år idag!
Grattis...

Maj gad!!

35! 35! 35! 35!

Det är TUNGT!!!! Men hon ser inte en dag äldre ut än 25 :)

Var på LYXMIDDAG hos henne igår med en parfait som fortfarande sitter på tänderna! Grädden ni vet som jag älskar... Måste göra egen... typ ikväll!

I allafall, det var supertrevligt! Vi var några stycken tjajer och det var såååå mysigt & trevligt! Av mig så fick Marie en TRERÄTTERS dinner på nya grillrestaurangen på Lilla Torg i Malmö.. INK bubbel!

Det blir en helkvälls DINNER för oss två... så hon ska alltså inte gå alene *fniss*

Ser ni kortet och proffsiga lamineringen! Mannen fick i uppgift att laminera det på jubbet!
Han är ju ett riktigt PROFFS på det!! Framsidan ett foto på oss och baksidan är som ett stort vykort.
Det är lite nya Photoshop-penslar jag fixat med!

Fina DAY servetter i dukningen & glitter på mina hands från finfina omslagspappret.. som by the way är från Rusta!
Riktigt fint!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Grattis till din vän Marie! Hälsa så gott från oss :)

2012-03-03 @ 17:03:38
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilken fiiin present! Hälsa o gratta henne i efterskott från mig :D 77:orna e ju bäst ;)

2012-03-04 @ 20:00:22
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilken fiiin present! Hälsa o gratta henne i efterskott från mig :D 77:orna e ju bäst ;)

2012-03-04 @ 20:01:09
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...