Njuta...

Njuter av mina små. Det är snart nio år sedan som jag blev gravid med min första... Det betyder att det var 2003 o nu är det 2012!! De blir stora alldeles för fort. Tiden går för fort!!

Idag så var det ren njutning att rasta av dem i skogen. Vi lekte att vi var Tintin och att vi var i ett äventyr... Min lilla kille på fyra är min bebis. Förra veckan plockade vi kaveldun i bäcken bakom huset och slog dem mot marken... Det flög dun typ överallt! Underbart kul... Han älskade det... Bara som en liten kan göra...

Nä, njut av de små. Så fort jag träffar vänner med sina tonårsbarn så får jag mig en tankeställare... Det går för fort!!
Så nu ska det NJUTAS av trotsen :)

Ska släppa alla måsten och bara ge dem uppmärksamheten och örat de behöver... Så lätt det är att lyssna på dem till 100%, ändå gör jag det så sällan... Bra med tankeställare... Inte lätt å vara förälder ibland... Nu ska jag gosa med min små..

KRAM på er...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Efter en vecka i fjällen har jag verkligen varit med barnen, så mysigt! Och man vill ha mer...

2012-03-04 @ 19:51:27
URL: http://dagarhosmig.blogspot.com/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Att få barn är livets gåva! Det är en ynest som inte e alla förunnat. Jag hoppas att alla uppskattar o känner som du att man ska ta till vara på tiden och verkligen uppskatta den gåva man har fått.

2012-03-04 @ 20:07:49
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Annika

Tankeställare är bra då och då. Brukar också få det från o till. :)

2012-03-04 @ 21:29:13
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: Maria

Så rätt så! Jag njuter verkligen varje sekund med barnen..eller...inte VARJE kanske;). Men det är ju såå mysigt med dom. Och nu skall det blir ett tredje i maj, vilket skall bli såå spännande. Tycker att alla åldrar är så kul, så kul nu med min äldsta som är 8. Och att hon påminner om mig själv e ju bara så kul. Min 4.5 åring e en riktig mysibys kille som e tokmammig. Undra hur det går när den lilla kommer. Känns som att han kommer att bli en extrapappa för att han e så gosig av sig....men risk att det blir en MASSA avundsjuka.



Ha det så gott och NJUUUUT!

MVH

Maria

2012-03-05 @ 11:09:12
URL: http://www.villa113.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...