Prinsess Inspiration...

Inget har väl undgått PRINSESSFÖDSELN... nästan överallt står det prinsessa eller så ser man en bild på en sessa! Så dagens keramikkurs ska gå i just sess-temat!

I will make KRONOR... många kronor...

Har en tanke bakom dem också.. de ska nämligen upp på något när de är klara!
Tellar er mer sen...

Inspirationen kommer även från min fina lampa som hänger i sovrummet. Gillar mönstret på kanterna.. lite volangigt, lite vågigt... vackert!
Kommer bli nått åt det hållet!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anette

Kakfatet hittade jag på en Ittala-outletbutik i Nyköping när jag var där. Älskar dom, jag köpte två och det ångrar jag inte!! Kul att du hittat min blogg =)

kram

2012-03-07 @ 11:08:16
URL: http://familjevillan.blogg.se/



Postat av: Louise

Spännande & framför allt passande 😃

2012-03-07 @ 14:24:10
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...