Så många projekt...

Jodååå, idag kom projekten fram... Ett efter ett...
En del keramiksaker skruvades fast i trädgården... O i huvudet snurrade det av glädje och sen kom det. Den outnyttjade hörnan som jag ofta skissat på i huvudet... Den ska fixas i vår!!

Skissen letades fram och lite googlande på det...

Två klotkörsbärsträd kom jag fram till... Ringde runt och hittade ett som jag köper imorgon...

Gräsmattan revs upp, maskarna fick min son som sedan gav dem ett nytt hem i en annan grop!!

Och gropen grävdes... Så långt kom jag. Snabba puckar!! Ringde runt på blocketannonser efter smått o gott som jag såg och hos en säljare var jag fräck o frågade om hon kanske hade annat att sälja men som hon inte lagt ut än!! YES... Två stora fyrkantiga betongkrukor... Jag ska kika på dem imorgon... första tjing till mig... Hoppas de är fina..

Annars då!!? Fler som gone crazy med trädgården? Det märks att solen tittar fram - man blir gladare, lyckligare och får mer energiiiii.... Todeloooo kära ni!!

 

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Hanna

Hej Camilla! Här är en trädgårdstok till, din gamla granne på Södekulla. Jag tog fram det fina fågelbadet som jag köpte av dig häromdagen, då tänkte jag på dig! Jag läser din blogg ibland och har förstått att du haft en tuff höst. Men du kommer fixa det, med din positiva inställning och energi kommer du hur långt som helst. Och det blir så fint i din trädgård! Kram från Hanna

2012-03-31 @ 08:11:21
URL: http://tagestradgard.blogspot.com/



Postat av: susihus

Här har trädgårdsfixet tagit en paus då det känns som snöstorm just nu, iskallt är det oxå brrrr. Mina målade saker står som statyer i trädgården och väntar på våren...

Go helg på dig

kram

2012-03-31 @ 15:04:24
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

jo tack du, jag gav mig ut på framsidan för att klippa ner lavendeln och höll på att frysa arslet av mig. Såå kallt!

2012-04-02 @ 12:21:30
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...