Stenjäkeln...

Så.. då får ni se lite vad MOI har hållt på sista tiden!
Tjohej, min hörna börjar ta form!
Där var vi har studsemattan har vi även gräs och bambusar! De som ni fick se här om dagen som jag planterat om! O de ni ser på dessa fotona är på andra sidan den här då HÖRNAN och givetvis har de fått samma behandling! Upp och hoppa, NY jord och så ner igen... tjolalala!

Sen mer plattläggning!
Jag har ju värsta projektet här!
Även ett litet TRÄDÄCK är inplanerat!

Underbart kul!



One down...



Pö om pö tas gräsmattan bort... här ska det bara bli småsten!!
Och lilla planteringslådan som jag SNICKRADE till idag!





Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Louise

Så fint det blir med alla dina idéer. Avundas ;)

2012-05-31 @ 23:02:26
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...