Tv bänk...

Igår  var jag på Ikea och kikade på tv bänkar och den byggbara serien Bestå. Det kommer förmodligen bli något ur Bestå serien med högblanka luckor, men benen ska vi köpa på Optimera. Jag är inte så förtjust i Ikeas ben då de ser lite plastiga ut. Optimera hade en fyrkantig metallmodell som jag tror skulle kunna bli bra...
image130

Optimera hade dessutom en ny avdelning med Ballingslövkök- och badrum. Fastnade för ett metallic kakel som de hade satt upp... skitsnyggt! Synd att man redan har valt kakel till nya huset, hade kunnat tänka mig detta annars!

image131


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Maja

Bestå-serien är ju så snygg, och bra pris dessutom. Vet du om det går att få högblanka sidor också eller är det bara luckorna?

2007-08-27 @ 15:37:31
URL: http://cactusvit.blogg.se/



Postat av: Maja

Skulle det vara ok förresten att jag länkar till din sida med mycket inspiration? =)

2007-08-27 @ 15:43:08
URL: http://cactusvit.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...