Vår framsida planeras för fullt just nu...

Idag har jag ägnat ca 3 timmar åt telefonpratande, puh. Jag har pratat med olika trädgårdsanläggare, markentreprenörer, markstensåterförsäljare, min sambo m.m. Vi vill plattsätta vår framsida innan vi flyttar in - dels för att slippa arbetet i höst/vår och dels för att det just nu finns markentreprenörer på plats som arbetar med nya huset och området.

Jag är ju väldigt trädgårdstokig eller rättare sagt "trädgårdsinredningstokig" och jag ÄLSKAR betong, egentligen allt som är grått. Jag mixar gärna det gråa med grönt, i form av gräs, gröna gräsväxter m.m.... så samma stil ska givetvis även återfinnas i vårt nya hus! Kika gärna in på min hemsida där jag har uppbyggande av vår nuvarande trädgård.
Här är en skiss på hur vi vill ha framsidan. De 3 svarta fyrkanterna är carport pelarna, det svarta strecket är det svarta staketet vi vill bygga.

image118

Materialet som vi ska ha, 50 plattan från Nordform 50x50x7

.image106

image104

Svart staket så det passar resten av huset...



image105

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: jessica

I like!!!!!!!!fiint!

2007-08-17 @ 13:29:07
URL: http://detvitahuset.blogspot.com



Postat av: susanne f

Oj, vad snyggt.
Jag frågade H och vi har plattor i från Nordform, ca 200-210 *200-210 H kommer inte ihåg exakt.
HA det bra

2007-08-17 @ 15:48:18
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Sara

Å så fint det kommer bli! Har fått mycket inspiration från din hemsida, kul att se nya renoveringsprojekt! :)

2007-08-18 @ 17:13:38
URL: http://www.sarakristoffer.com/hus



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...