Bloggpaus....

Hej allihopa!
Det har varit bloggpaus och det kommer nog vara så från och till dessa dagarna, skriver bara om orken finns. Jag är höggravid med smärtor DE LUX... det blir inte så mycket piff eller inköp mer, nu väntar jag bara på att lilla killen ska komma ut. Jag har haft känningar i 3 dagar, men förmodligen kommer det dröja ett tag till.

Min dotter fyller 4 år idag så jag & sambon gick upp vid 6 imorse och la hennes presenter på en stor bricka, tände ett ljus, värmde choklad & överraskade henne med "Vi gratulerar"... såååå mysigt det var! Jag har själv aldrig varit med om detta som barn, men jag såg på henne så glad hon var hela tiden, öppnade present efter present och kramade oss och skrattade av glädje... sådana här stunder inser man hur härligt livet är...

image390

Några av presenterna!

image391

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: susanne f

Jag kan tänka mig hur mysigt ni hade det, du är ju bra på det....
Ha en bra jul
Många kramar
Susanne

2007-12-18 @ 15:37:06
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Anonym

åh det låter supermysigt och gratta tjejen.
Ha en bra jul

2007-12-19 @ 08:35:33



Postat av: Hilajn

Mysigt med födelsedagskalas:)

2007-12-19 @ 18:22:55
URL: http://hilajns.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...