Igår...

Igår åkte jag till Ikea på morgonen och köpte, gissa vad, mmm PAX skåp! Monterade ihop dem och sen så åkte jag & familjen på 1 advents firande. På tillställningen kom jag på att jag hade glömt att köpa hyllplanen... sååå 5 i 6 (de stänger 6) var jag på Ikea och köpte dem. Fram tills halv elva på kvällen fixade jag klart i walk-in-garderoben därimellan tvättade jag spya :) Ja, det är inte alltid lätt att vara förälder och samtidigt fixa ett hus. Man glömmer hälften eller blir avbruten stup i kvarten!

Imorse gick vi upp tidigt, det var mörkt och kallt så det blev lite mys innan dagislämnandet. Levande ljus i badrummet :)

image368

Ikväll ska jag & min sambo skissa på trädgården för imorgon ska vi träffa en angående plattsättning och höjning av marken + så ska vi nog till Mio och köpa en matta till barnens rum. Jag har nämligen lagt undan mattan Cirkle till idag...


image367

bild från www.mio.se



 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Åsa

Hej! Vet inte om jag skrivit här förut, följer din blogg och avundas... så fint ert hus verkar! Måste få fråga var du köpt de rosa ljuslyktorna? Lycka till med resten av inredningen, följer den med spänning! Ha det gott

2007-12-03 @ 18:33:52



Postat av: susanne f

Hej Camilla
Att du bara orkar, kan du inte ge mig lite av din energi......
Men fint blir det...
Kram

2007-12-03 @ 19:53:43
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Camilla

Åsa: Åh va roligt att höra att du följer min blogg, det är kul att pyssla med den o kul att den uppskattas. Ljuslyktorna i keramik har jag köpt i Helsingör/Danmark för 2 år sedan. Jag tror att jag har sett dem i Sverige också men kan inte minnas var.

Susanne: Åh egentligen orkar jag inte.. men vi måste fixa så mycket som möjligt mi innan bebisen kommer o tyvärr är det bara jag som kan göra de tunga sakerna här hemma. Hellre gör jag mycket nu än sen när jag är nyförlöst :) Då är det en liten bebis som säkert kommer vända upp o ner på vår tillvaro!

Såg förresten att du hade pyntat... såg supermysigt ut. Härligt med julen!

2007-12-03 @ 21:01:19
URL: http://husnr8.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...