Betong...

Idag sålde jag av lite av mina betongalster... jag har sååå mycket och jag kan ju inte ta med allt till nya huset. Jag sålde bl a skålen med en snäcka i - den var så fin. Fick ihop 700 kr, tjohoo!
Jag har sparat pengar en tid nu till ett ändamål (min 30 års present) och snart så ska jag använda dem. Jag & min familj ska upp till Småland i sommar och besöka Astrid Lindgrens Värld och på vägen dit så ska vi stanna i Boda på Fabriksbutiken. Där ska jag slösa!!! Jag har bestämt mig för att köpa hela Höganässerien i matt vit + så ska jag önska mig serien av alla som kommer på mitt kalas. Härligt att fylla år!

Lite betongalster

image21

 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Jenny

Åh, jag sitter och beundrar dina vackra verk.. Tänk om jag vore lika duktig som du.. Det är riktigt härligt att fylla år, jag vet!

2007-07-10 @ 10:43:40
URL: http://jennyk.blogg.se



Postat av: Katarina

FINA! Får jag fråga vad du använt för att måla lövet i skålen?? Det var superfint! :-)

2007-07-11 @ 11:46:38



Postat av: Camilla

Lövet har jag själv gjort på en av mina keramikkurser jag har gått på... så det är alltså ett glacerat keramiklöv som jag har i betongskålen.

2007-07-12 @ 10:23:39
URL: http://husnr8.blogg.se



Postat av: Katarina

Aha, ok! Superfint! Har du provat att måla båtlack på betong? Jag är nämligen lite nyfiken och trodde att lövet kanske var lack.. :-)

2007-07-12 @ 12:52:58



Postat av: Camilla

Nä, jag har aldrig målat med båtlack, däremot med vanlig lack och det gick jättebra. Det sitter än idag i allafall :)

2007-07-14 @ 10:45:42
URL: http://husnr8.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...