Receptbok

Idag när jag gick igenom kökslådorna så fann jag tusentals utklippta recept, Buffétidningar och en glömd receptbok. Receptboken köpte jag på Indiska för ca 2 år sedan och jag var så glad för den då. När jag bläddrade i den idag så hittade jag endast 5 inlagda recept... Så idag har jag klippt och klistrat. Det härliga med denna receptbok är att man just ska klistra in sina tidningsrecept och inte skriva ner dem, så det var hur smidigt som helst. Högen med utklippta recept är betydligt mindre just nu och det känns så bra! Denna flyttpackning har verkligen fått mig att rensa och organisera mitt hem, superskönt!

image19

image20

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Marie

Hej vännen. I dessa dagar då det bara rgnar och regnr passar det bra att sitta och klippa och klista. Nu tckr jag at du ska varamed i åran scrapbookingklubb. :)
Ha en bra dag idag.
/Marie

2007-07-07 @ 09:51:45
URL: http://tinginneoute.blogspot.com/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...