Vill ha...

Idag när jag var hos min frisör så hade hon köpt en ny lampa till salongen. Jag blev förälskad på en gång och givetvis frågade jag henne vart hon hade köpt den - på ILVA sa hon. Såååå direkt när jag kom hem så letade jag såklart upp den på deras hemsida!
Det är en klotformad lampa med prismor... Hade jag inte sett den på salongen så hade jag nog aldrig lagt märke till den på ILVA, för på deras hemsida så ser den inte så speciell ut. Men i verkligheten så är den riktigt snygg! Vill ha till nya huset, till hallen!

image27

Lampa Orisso från ILVA

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Vicky

Åh vad roligt att du börjat blogga! Har kikat in på din hemsida massor med gånger och kikat på dina fina projekt. Hittade hit via Jenny K. Ska bli jätte kul att följa ert husbygge! Det ser redan SÅ fint ut :)
Ha det bra!
Kram Vicky

2007-07-10 @ 22:01:44
URL: http://tvillingmamma.blogg.se



Postat av: Anna

Åh vad spännande med nytt hus.... jag och sambon letar hus just nu men det är fasen inte lätt.... Lycka till med flytt och graviditet....

2007-07-11 @ 14:52:03
URL: http://minholk.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...