Åhlens & Granit

Idag var jag & familjen i stan. Min äldsta dotter behövde täcke & kudde i större storlek samt nya sängkläder, skrivbordslampa m.m. Det fick bli Åhlens eftersom jag gillar deras barnpåslakan & lampor. Jag tvättar påslakanet just nu så jag har inget foto att visa men det är ett vitt påslakan med elefanter i rosa & gult - väldigt fint tycker jag.

Hittade bild på www.ahlens.se

image323

Lampan är liten & nätt. Jag köpte också en i svart då skrivbordet är svart.  Jag köpte en svart korg till köket, det är egentligen en flätad papperskorg men vi ska ha den under vasken till PET flaskor... Åhlens har fått in en massa väggklistermärken, bla babushkor (min dotters favorit) men jag hade velat ha dem i rosa & grönt...

image320

På Granit köpte vi ett svart skrivbordsunderlägg och en svart ljusstake... den jag har bloggat om innan. De hade halva priset på den nu denna veckan - kanon säger jag :)

image321

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Christina

OJ! Vad de där klistermärkena påminner om min nystartade blogg, vilket sammanträffande! Kolla gärna in den... ;)

2007-11-11 @ 22:34:28
URL: http://www.matroschka.se



Postat av: Sara

Åh, vilka fina ljusstakar! :D Vad kostar dom? :)

2007-11-11 @ 22:43:50
URL: http://soerens.blogg.se



Postat av: susanne f

HAde de halva priset......vill så gärna ha en ljusstake, får väl bege mig in till malmö
Ni handlar så mycket fint, kul

2007-11-12 @ 08:09:50
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Camilla

Christina: Ja, det var ju verkligen "nästan" samma radda babushkor :)

Sara & Susanne: Ljusstaken kostade 149 kr... ni kan gå in på www.granit.com o kolla deras erbjudanden, de har dem titt som tätt. Jag ville ha denna ljusstaken redan när jag var på Granits klubbkväll men var för snål (då kostade den ju 300) men 149 kr är ju bara så bra!!!! Fanns i vita också ska jag tillägga!

2007-11-12 @ 09:05:18
URL: http://husnr8.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...