7 sanningar

Jag har blivit utmanad av Åse.


Här är reglerna:


1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Mina 7 sanningar:

1. Ju äldre jag blir så har jag märkt att jag säger "det var bättre förr"...
2. Jag älskar loppisar och när jag är på väg till en loppis och börjar närma mig ingången så vill jag bara rusa fram och få bort alla andra loppisfreak från borden så att JAG i lugn och ro kan se vad som finns... fast det gör jag ju aldrig, men inom mig så är jag superivrig :)
3. Jag älskar att skriva listor, en sk listoman.
4. Jag snurrar mitt hår runt fingret, var¨10:e minut ungefär. Min sambo ser direkt när jag funderar för då snurrar jag håret frenetiskt:)
5. Jag avskyr att köra bil i stan - cyklister, yra människor som korsar gatan kors & tvärs ger mig panik...
6. Jag äter Sia äkta gräddglass varje dag... så himla gott!!
7. Jag längtar oerhört mycket efter rött vin just nu... 3 graviditeter på 4 år ger ett visst sug!

Det är många som redan har blivit utmanade, så jag utmanar 4 stycken ochhoppas att de inte hunnit bli det innan min utmaning :)
Jag utmanar: Marie, Susanne, Petra, Emelie..


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: åse

Haha, tar en annan listoman i handen :)))

2007-10-24 @ 18:29:56
URL: http://fullthus.se



Postat av: cissan

Jag är också listoman =)
Praktiskt och jag känner att jag rensar i huvudet
kram

2007-10-24 @ 21:21:33
URL: http://www.dsign.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...