Det har hänt en del...

Igår sålde vi soffan, tjohooo.. den hämtas dock tidigast på fredag kväll.
Tv:n har kommit men det finns en "död" pixel på den så vi ska lämna tillbaka den och få den fixad eller få en ny. Detta kommer ta ca 10 dagar. Vi fick njuta av tv:n i 2 dagar och vi är supernöjda med den...

Litta foto från vårt nuvarande storarum med "gamla" soffan...

image151

En till tv bänk ska inhandlas och ha bredvid den vi redan har... en grön matta från Mio och sen så ska jag nog måla nån ny tavla i grönt och rosa. Jag får se hur mycket jag hinner innan flytten och baby #3 :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia

Vilket snyggt soffbord! Vi e på jakt efter ett liknande, det ska va vitt o helst med förvaring under. Men vi har enbegränsning på 110cm långt, helst kortare. Vet du hur långt e o var har ni köpt det?

2007-09-13 @ 13:21:59



Postat av: Camilla

Bordet heter Kansas och är köpt på Mio...
Måtten: L 120, B 60, H 40 cm
Vi är verkligen nöjda med vårt, så jag rekomenderar det :)

2007-09-13 @ 16:29:57
URL: http://husnr8.blogg.se



Postat av: P

Va!? Ska ni lämna tillbaka den, då blir det till att lyfta igen :) Dueee

2007-09-13 @ 22:49:36



Postat av: Camilla

P (Piersan): Ja, tv:n
har en död pixel (så klart), så idag så kommer budfirman o hämtar den. Snyft! Det blir lilla tv:n ett tag till... dueee :)

2007-09-14 @ 06:37:06
URL: http://husnr8.blogg.se



Postat av: åse

Åhhhh så fin "vårt" soffbord är :))) Ihhh längtar tills jag kan få upp vårt!
Åh hu... såg du det programmet på Oprah som du har på TV:n i bakgrunden? Visst var det vidrigt! Tvi..

2007-09-14 @ 22:46:50
URL: http://fullthus.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...