Fortfarande kaos...

Japp, vi lever fortfarande i "röra"! Nya soffan hämtade vi i söndags, den gamla är inte såld.... så det är liiite trångt just nu. Vi har sålt både gamla tv bänken & soffbordet (såå skönt) men köpt oss en fåtölj som även den tar plats :) Är så nöjd med fåtöljen. Ikea har slutat att sälja den och jag har sökt i evigheter på blocket efter den... så äntligen igår var det en tjej som sålde en... jag var DIREKT på telefonen kan jag säga :)

Nya tv:n kommer idag, så nu kommer vi även ha dublett på tv apparater i vårt storarum... det får bli ännu en blocket annons för oss snart....

I helgen passade jag på att olja in mina tjejers gungelefant som vi har i trädgården. Jag älskar den, den är så fin... hehe, även den ett blocket fynd :)

Vår Impala soffa från Svenska Hem... älskar de breda metallbenen!

image148

Lunna fåtölj i vit manchester (undrar hur länge den förblir vit med 3 små barn)!!!?

image149

Mina tjejers elefant...

image150

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cissi

Hej! den där vita fåtöljene,jätte fin! kollat själv på en sådan på ikea,men ja fick tillsvar att den endast fanns i röd manchester och svart o vit blommig och grått tyg! så den finns alltså i vitt med då?

2007-09-11 @ 15:38:07



Postat av: sara

Gillar soffan, men elfanten är superfin!!!

2007-09-12 @ 16:09:13
URL: http://sarasally.blogg.se



Postat av: Maja

Flyttkaos är aldrig kul att leva i men man får tänka på vad som komma skall! =) Vilken snygg soffa och fåtölj ni har köpt, elefanten var ju riktigt söt!

2007-09-12 @ 18:36:34
URL: http://cactusvit.blogg.se/



Postat av: ia

finns den fåtöljen i vitt lr har du klätt om den??

2008-03-11 @ 10:11:17



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...