Äntligen!!

Äntligen så har jag hittat rätt fäste till mina hemmagjorda postpinnar. Postpinnarna har väntat snällt här hemma och jag har verkligen vänt upp och ner på alla byggvaruhusen efter bleckfästen som skulle funka hos mig.

Så snart borren är laddad och alla fästena är fastmonterade så ska dem upp på väggen i köket!

Just det... jag har "slängt" ut mina svarta runda bordstabletter (de från Ikea där mat fastnar i spåren) och bytt till Sigvards Virr Varr... så skönt att slippa skrubba mer.

image658
image660


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: PiM

Ser ut & matcha din stil de där post-pinnarna :)

Dessa stolar, är det möjligtvis de jag lagt in bild på min blogg, som jag é sugen på & köpa?? Wilson! OM det nu é det - hur är de ? - sköna & sitta på - hållbara??? // PiM

2008-04-18 @ 19:31:27
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se



Postat av: Hönsakadorran

Var har du köpt dina bordstabletter. Såna skulle jag också kunna tänka mig att ha.
Kram

2008-04-18 @ 22:11:25
URL: http://honsakadorran.blogspot.com



Postat av: Claddes inredning

Hmm de där underläggen är helt opraktiska!! Man orkar ju inte mer än att bara dra en fuktig trasa över dem. Men nej, dessa ska skrubbas ordentligt! Blev inspirerad att skriva ett inlägg och visa mina nya underlägg. KOm på att jag inte har visat dem. Håller med dig om föregående inlägg.. Så kan jag tänka mig vårat badrum i framtiden! =)

2008-04-19 @ 22:51:13
URL: http://cladde.blogg.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...