Netto...

Igår kväll åkte jag & storhandlade på Netto... varje söndag kikar jag i Nettobladet (som kommer ut på deras hemsida) och planerar veckans inköp för middagar och annat man ska äta i veckan. I det senaste bladet så har de bl a brandsläckare för 129 kr, så den hamnade på min lista! Jag köpte också ett rollerset så jag kan måla om inne i garderoben i hallen, där som vagnen ska stå.

Ni som aldrig handlar på Netto - ge det en chans... det är faktiskt väldigt bra :)

Jo, förresten - jag köpte också ett reflexband med blinkande lampor. Det ska jag ha nu när jag ska börja jogga. Japp, jag ska försöka jogga med min dåliga höft, slitna fot, onda rygg, hehe. Min sambo skrattar åt mig eftersom han vet att jag förmodligen kommer att gråta ikväll av alla smärtorna, men jag är envis och vill verkligen ut & röra mig. Det blev faktiskt en rask promenad ute på landet idag, 35 minuter och ett antal sit ups.

image458

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Detsvartataket

Jag har faktiskt börjat bläddra i bladet och fyndat lite saker där då och då..men vad det gäller mat så är det så mycket dom inte har så därför blir det inte att jag åker för att "handla" där..

2008-01-29 @ 18:16:55
URL: http://detsvartataket.blogspot.com



Postat av: Sandra

Jag bor inte i närheten av Netto, annars hade jag kikat in där :) Vilken smart idé att köpa en brandsläckare ifall olyckan skulle vara framme. Kram Sandra

2008-01-29 @ 18:21:27
URL: http://tjohalia.blogg.se



Postat av: susanne f

Hej
Jag skulle själv handla nettos brandsläckare, men hittade inte den i vår butik.....handlar oftast alla våra mejerivaor, frukt mm på netto.

2008-01-30 @ 14:37:20
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...