Datorhörnan i sovrummet börjar bli klart!

För 2 veckor sedan tapetserade vi Mairos Blomma tapet, den ljusa med silvrigt mönster och det blev kanonbra! Jag har ej visat bilder på det än, men det kommer...

De senaste dagarna har jag jobbat med att göra ett datorbord av en Ikea bänkskiva... det blev också bra! Jag har ju varit lite negativ till att ha datorn i sovrummet, men på grund av platsbrist så var vi tvugna att ha det så. Men vet ni, det blev verkligen bra... När allt har kommit på plats så kommer fler bilder, här är dock några på förarbetet:

Hålet är för sladdarna!

image609

Ramen har jag köpt på Netto, den ska upp ovanför det nya datorbordet!

image610

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Piffa och puffa

Väntar med spänning på att få se resultatet.
Kram Anette

2008-03-28 @ 23:20:30
URL: http://metrobloggen.se/piffaochpuffa



Postat av: Nettan

Ska bli kul & se när det är klart =0)
Ha en Trevlig Helg..
Kram Nettan

2008-03-28 @ 23:25:27
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...