Stolparna är på plats...

Gårdagens jobb, stolparna är på plats! Om jag hinner idag så ska jag köpa fler stolpspjut. Beijers Bygg har bäst pris men stänger dock redan klockan fem. Nästa inköp är armeringsjärn och fler stolpar...

Bilder från gårdagen! Stolparna (som ska målas svarta) är ett "kreativt inslag", efter dem ska staketet börja! Maxen sover i vagnen nedanför :)





Nu ska jag iväg och styrketräna (3:e veckan som jag tränar & mer ska det bli :), så jag blir stark inför bygget, hehe överhuvudtaget för att bli stark!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linda

Har inte kommenterat innan men måste säga att jag nu går in på din blogg flera gånger om dagen för att se om du skrivit något. Jättespännande att se hur er trädgård växer fram, du har så mycket annorlunda och fina lösningar.

Håller själv på att bygga upp en tomt från grunden så inspiration kan man inte få för mycket av.

//Linda

2008-05-22 @ 09:20:23
URL: http://lindam.blogg.se/



Postat av: Tindra som jag

Gud va duktig du är. Blir jätteinspererad av din blogg.



Kram

Tindra som jag

2008-05-23 @ 08:36:42
URL: http://www.tindra-som-jag.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...