Ett skepp kommer lastat...

Ja, snarare traktor men lastad det var den - med SMÅSTEN! Vi har äntligen fyllt vår "planterinsgrop" med småsten, det ser mer städat ut runt planteringslådorna & sandlådan!

Vilket jobb kan jag dessutom tillägga... jag var rätt så seg efteråt och darrig i hela kroppen. Min första "motion" på länge, typ :)



Min betongrörs hörna kunde vara lite finare, men jag har inte orkat piffa till den. Alla murgrönorna som var planterade i rören dog i sommarvärmen...





Barnens sandlåda är omringad av grodooor...



Den sista stenen är OMÖJLIG att få bort från gräsmattan...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Skatan

Måste fokusera min kommentar till den sista bilden. Helt underbart!!!



Kram,



Anna

2008-09-10 @ 16:33:05
URL: http://www.omlivetiettskatbo.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...