Falsterbo...

Åh, vilket HÄRLIGT väder det har varit i helgen. Min sambo har varit iväg hela helgen (kommer hem seeent ikväll) så jag har försökt aktivera mina småttingar igår och idag. Så, lördagmorgonen började med att vi åkte till Falsterbo med Skogsmulle. Vi vandrade längst med strandkanten och plockade snäckor, gjorde snäcktavlor och hade picknick. Ledarna hade stormkök med sig så de kokte blåbärssoppa till oss alla... mmm, det var väldigt gott!!

Kolla in så härligt det är i Falsterbo... jag som precis badat i det karibiska havet blev precis lika häpen av att det är så vackert här i Skåne!!









Efter Skogsmulle stannade jag & kidsen på en loppis, en "finloppis" med märken som Gucci, Diesel m.m... jag köpte inget (jag gillar krimskrams:)! Hade  dock ett himla ståhej för barnen höll på att "riva" ner stället :) No more loppis med kidsen, åtminstone inte alla på en gång!!

Mysigt ställe, eller hur?"


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: hemmabloggaren

Å va härligt det ser ut, finns inget som att vara nära vatten.

2009-04-06 @ 08:04:30
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...