Partyslinga..

Under vår semester på Guadeloupe så föddes idén om att ha en partyslinga hemma i trädgården... alla palmerna var fulla med härliga färgglada ljusslingor och när man satt där så var det givet att man själv skulle ha det likadant där hemma...

Foto från Guadeloupe...



Jag har kikat lite på nätet och har hittat en liknande ljusslinga på Clas Ohlson för 198kr, det blir dock inte den då jag hittade fler alternativ...


bild från www.clasohlson.se

....dessa är mer jag!! De kostar 229kr och finns på helgbutiken...

Nu ska jag bara välja vilken färg jag ska satsa på.. tycker båda ljusslingorna är fina :)




bild från www.helgbutiken.se

Är det någon annan som har partyslingor i sin trädgård?? Vill se bilder :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Susanne

Men wow! Vilken bra idé! Jag älskar ju lampor och slingor och sånt och sörjer när vi tar bort julbelysningen på altanen. Nu kan jag skaffa såna här istället! HURRA! Tack för tipset!!!

2009-04-29 @ 09:35:46
URL: http://www.undersolen.se/



Postat av: Tezz

Har ingen själv men tackar även jag för tipset :)

Nu gav du mig en idé till min balkong ;)

Jag hade valt den som är rosa älskar allt med rosa :)

2009-04-30 @ 02:21:51



Postat av: Cornelia

Vad billigt! Vi letade efter sånna, dock inte med färgade lampor, till min man s 30-års fest som vi hade i trädgården. Men vi hittade knappt några, de vittade kostade minst 500 spänn. Har du även hittat sånna med ofärgde lampor?

2009-04-30 @ 13:23:57
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Ausra

Sugen att ha sådana i vår trädgård. De skulle belysa vår lilla stad Oxie :)

2009-04-30 @ 22:38:31
URL: http://ullsmycken.blogg.se/



Postat av: Malle

Granit har en fin svart slinga med stora glödlampor i, om ni nu bor nära en affär!

2009-05-03 @ 17:40:51
URL: http://skapatavmig.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...