Stolar till trädgården...

Jag är på jakt efter stolar till vårt hemsnickrade bord i trädgården och kanske är det så att jag har hittat rätt stol! På Jysk. Har aldrig handlat där och har alltid varit skeptisk över deras kvalitet efter några besök i butiken. Men så igår så hamnade jag just i den här snygga stolen och fick reda på att den var från Jysk...

Så min fråga till er alla där ute är: Har ni erfarenhet av denna stolen eller andra trädgårdsmöbler i samma stil från just Jysk??

Stolen var rätt så dyr tyckte jag, 899kr per stol och vi behöver en hel del då vi har ett bord på 3½ meter. Har ni andra tips om liknande stolar så får ni gärna hojta tll!





Bänken var lite billigare, 349kr. Funderar på att ha den på framsidan av huset! Vet någon förresten om Jysk brukar ha "rabattdagar" eller nått liknande där dem sänker priset, typ som Hemtex brukar göra?!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Vårt hus vid havet

Tror att Jysk brukar rea ut kvarvarande möbler, men då ska man våga vänta! Möblerna såg jättefina ut! Är de laserat trä eller målat?

/ Jenny

2009-04-18 @ 21:19:58
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com



Postat av: Brunkullan med Mosipperötter

Wow! På Jysk!? Har inte sett den förr, måste vara ny för i år! Skitsnygg hur som helst. Och rea har de på hösten eller sensommaren. Om den här möbeln är kvar då, så kommer den på 50% alla gånger.

Men då har du ingen möbel nu förstås....Kanske köpa hälften av stolarna nu och chansa att det finns kvar i höst? Kan bli problem med färgbaden försåss...



Lycka till!

Susanne

2009-04-19 @ 01:42:28
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com



Postat av: Malle

Invänta rean i slutet av säsongen och njut av nya stolar nästa år :-D

2009-04-19 @ 08:21:20
URL: http://skapatavmig.blogspot.com



Postat av: cilla_Falsterbo

Jysk sätter igång ca i maj/juni med stora rabatter på trädgårdsmöbler, och det brukar finnas gott om allt kvar. Så jag hade väntat lite, fär det är retligt att sen se dem nedsänkta med 30-40% eller hur.....

2009-04-19 @ 16:52:07
URL: http://cillafalsterbo:blogg.se



Postat av: Emma

Snygga stolar, har dessvärre ingen koll på kvaliten men jag vet att de brukar sänka varor titt som tätt så jag tycker du ska vänta lite:) Ha det bra, kram emmsan

2009-04-19 @ 19:29:06
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com



Postat av: Anna

Snygg stol!

Håller med dem som har skrivit här innan om rea och liknande. Du kan nog få dem billigare.

Tyvärr har jag väl hört en hel del negativa saker om deras kvalitet speciellt på utemöbler. Vänner fick byta sina saker två gånger för att det var olika fel på dem, men tröttnade till sist och lagade dem själva.....



Kolla annars in ikea, de har fått en hel del gosaker inför sommaren, kan tänka mig att det finns något liknande där

2009-04-19 @ 21:34:30



Postat av: Cornelia

Våra grannar har det möblemanget! Vi lånade det som styling till två avsnitt av Söderläge. Maria Arborgh tyckte att de va så snygga :-) Vad jag minns så va stolarna sköna. Vi har ett annat bord och stolar från Jysk som vi e riktigt nöjda med. Prisvärda och än så länge av bra kvalitet!

2009-04-19 @ 22:42:11
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Pernilla

Vi har ett svart sett från Jysk dock ett som var väldigt billigt! 1500 kr för två stolar soffa o bord inköpt förra året. Det har tappat jätte mycket färg under vinterförvaringen.... Men med lite svart sprej färg är det som hytt igen. Grannen har ett dyrare sett oxå svart som har hållt sig betydligt bättre1 Jag skulle satsa på stolarna men vara beredd på att ev få spreja till dem lite nästa säsong men med andra möbler behöver man ju olja så det är alltid nått!

2009-04-20 @ 09:00:06



Postat av: HUSnrNIO

Verkligen snyggt! Men frågan är om man vågar vänta...

2009-04-20 @ 11:27:51
URL: http://hilajns.blogg.se/



Postat av: Norrlandsliv

Jag har köpt en sån där liknande bänk från Rusta för samma peng. Den var av rikigt bra kvalité! Jag blev glatt överraskad.

2009-04-22 @ 22:54:14
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/



Postat av: Jonas

Jag köper gärna stolar och bord av denna modell oavsett skick. Betalar bra =)
[email protected]

2014-10-02 @ 13:15:39



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...