6 års kalas!

I helgen hade vi Zofias 6 års kalas och det var superroligt!! Vi hade ett DETEKTIVTEMA där tjejerna skulle finna den STULNA nyckeln, så det var massor av med uppdrag som skulle lösas innan de fann den! Bla a så ringde telefonen ett antal gånger under kvällen där den mystiske VILLE VESSLA kom med ledtrådar! Hehe... det var superkul att höra sambon spela Ville Vessla!!

Fotspår i hallen... de första hade vi satt utanför huset!



Internet är sååå BRA!!! Googlade mig fram på detektivkalas och hittade någon som hade gjort detektivlicenser med de inbjudna barnens foton och mustasch på grillpinnar!



Gröna härliga ballonger från Systrarna Grene!



Min specialité - MARÄNGSVISSTÅRTA!



Nyinköpt VAXDUK från Rusta!!



Mustaschkul!



Fusklapp!!



Bovarna!!



Nu har jag "bara" 2 kalas kvar i år!!!! Hektiskt med barn födda i december :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Ha, ha! Vilken kul grej :-D O så ambitiöst!!! Oj så hektiskt att ha 3 barnkals i december + julen! Men som vi vet så kan man ju inte planera när ens barn ska komma :-)

2009-12-08 @ 22:07:13
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Susihus

Åh va skoj! hihi måste vara toppen och få gå på ett sånt härligt kalas! Må bäst

KRam

2009-12-09 @ 14:41:47
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: HUSnrNIO

Det där låter verkligen som ett toppenkul och minnesvärt kalas! :D Dottern fyller sex på tisdag men kalaset får vänta tills efter juletiderna. Försöker komma iväg 43 mil hem tillskåne med barnen under jullovet. Ska försöka komma ihåg dina tips här när det väl kalasdax. Ha det bra.

2009-12-09 @ 22:21:52
URL: http://hilajns.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...