Julpynt...

Igår kväll så fick jag ett infall och lämnade huset vid 21.30 för att åka till Marie och dricka lite te, snacka lite inredning & planera året! Marie bjöd på hemmagjorda chokladpraliner a la Lailas jul (så goooda) och på lussekatter... årets första faktiskt! Var ju i Barcelona på Lucia, så då glömdes de bort helt!

Jag passade på att fota Maries julpynt... det är helt otroligt vad hon har fina detaljer ÖVERALLT - så min första tanke var att jag måste dela det med ER!!

Hennes julgran går i silver & vitt...




De vita änglavinglarna är från Tiger... sååå fina!



2 pärlor på granriset... enkelt & fint!





Amaryllis med guldkant!




Maries egengjorda juldekoration!



Salt & socker



Kolla in hallbordet - ett SMÖRGÅSBORD med delikatesser i julpynt!!!



Så klart... lite pynt i trappen också, änglavingen hamnde också här - så charmigt!




Ännu mera...



En JULig detalj!



L:et hamnade på sniskan... men ni fattar va??! :)




Spisen med bär & ljus... lilla hjärtat pryder ljusstumpen!!



På storarumsbordet....




Ett annat fönster...



Förstår ni nu vad jag menar??! Marie har verkligen fint ÖVERALLT!!

.............................

00.25 i minusgrader- Marie & jag går igenom hennes trädgård på jakt efter fina grenar. Sekatören hamnade till o med inne hos grannen, de hade så fiiina grenar :)
Jag ska göra en nyårsbukett idag, så jag behövde lite grenpiff till buketten!!



Sist men inte minst... fick lite presenter av M  - hon kan mig!!! Gunghästen är SÅ JAG!!



Jag passar på att ÖNSKAR er ALLA ett Gott nytt år!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lilla jag

Gott nytt år!!!

2009-12-31 @ 19:19:23
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilken mysig kväll! Förstår precis vad du menar o håller med, jäätemycket fint pyssel o pynt!



God fortsättning på det nya året!

Kram Cornelia

2010-01-01 @ 20:15:34
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: fia

å det va verkligen fina deltaljer över allt .

fin blogg .

2010-01-02 @ 13:33:33
URL: http://ajaxen.blogg.se/



Postat av: Inspirera Mera

Vad fint din kompisar har det. Vad gulligt av dig att dela med dig av bilderna.



God fortsättning, hoppas du hade ett härligt nyårsfirande! Kram Sandra

2010-01-02 @ 15:32:23
URL: http://inspireramera.se



Postat av: Karin

Vilket supermysigt hem! Verkligen fint pyntat.

2010-01-03 @ 23:25:57
URL: http://karinsinredning.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...