Ilva slash Espresso House

Igår så fikade jag med min vännina på Espresso House (lyxade tilldet med en otroligt god cheesecake) och så klart blev det en liten promenix på Ilva. För er som inte vet så ligger Espresso House inne på Ilva så man har liksom inget val än att gå i affären efter fikan - vilket inte stör mig :)

De har fått otroligt mycket nytt och jag fastnade för de ceriserosa plaststolarna, de hade passat bra i vår trådgård mot vårt gråa hus - men inte för 780 kr styck.... så det får bli ett minne (foto) blott!



Jag fick med mig en bordstablett av pärlor i vit pärlemor. Jag har en redan i svart som jag gillar väldigt mycket... så en komplettering är ju ett måste :)



Sedan har de även fått in de populära plastkorgarna i färgerna vitt, grått & svart. Jag köpte ett antal sådana för några år sedan fast i trädgårdsaffärer... de var menade som lövtunnor eller åtminstone till trädgårdsarbete men de passar jättebra till hemmet också. Har dock bara sett dem i färgglada färger så jag blev glad åt Ilvas nya sobra plastkorgstil! De är superbra till förvaring av leksaker, pantflaskor etc vilket ni alla säkert redan vet... hurra för nya färger i allafall!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Hildur - fixa&dona

Vad bra att dom kommer i nya färger! gillar Såfort jag får syn på några i silver blir det ett inköp. :-) Trevlig tisdag!

2009-01-13 @ 09:41:13
URL: http://fixaodona.blogg.se/



Postat av: Susanne

Å de där plastkorgarna skulle jag kunna köpa massor av! En i varje färg tex:)

Bra att ha för mycket. Leksaker, täcken, tidningar, ved, blommor, minidamm på altanen...ja det mesta helt enkelt:)

Susanne

2009-01-13 @ 11:11:58
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com



Postat av: Tjohalia

Jag skulle så gärna vilja gå en sväng på Ilva, där har jag aldrig varit. Kram Sandra

2009-01-13 @ 12:23:03
URL: http://tjohalia.se



Postat av: hemmabloggaren

Å va synd det är att man inte har Ilva i närheten! Men espresso house har vi som tur är annars kan jag icke leva.

2009-01-13 @ 19:57:34
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com



Postat av: jama

Åhhh...bor du nära Ilva alltså :) Själv bor jag i Sthlms trakten o suktade på ett matbord från Ilva. Men frakten var på 1200 spänn. Lite väl mkt tyckte jag :(



För övrigt har de ju superfina saker. Där skulle jag kunna gå runt länge tror jag .-)



Ha det bra

2009-01-15 @ 13:05:04
URL: http://jama.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...