Framsidan...

Det var ett tag sedan jag uppdaterade min framsida och faktiskt så har det hänt en hel del. Mitt trätrall är numera grått... så klart, vilken annan färg :) och jag har planterat fler lavendel... Jag har även lovat några som undrat under kommentarer om jag kan visa en skiss på framsidan.. jag lovar - en skiss ska komma snart!!




Mina IRISAR står ståtligt, men än så syns inga blommor!




Här ska jag få till några betongprojekt... ska försöka få till dem nu under semestern, är själv spänd på att se mina skisser bli VERKLIGHET!



Trevlig fredag, nu väntar sambon och en Chill out bag in box!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Eva

Hej!



Såg de underbara stolarna i bakkant av bilden! Var är de i från?



MVH Eva

2009-07-11 @ 16:03:35



Postat av: Emma

Gillar verkligen eran trädgård, jättesnyggt!:) Du e en riktig trädgårdsarkitekt;) Ha det bra, kramar emmsan

2009-07-11 @ 23:39:28
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com



Postat av: Angelica

Åh så fint! Precis i min smak... Så vackert med lila, grön, grått och vitt! Trallen du målat, är det impregnerat virke eller obehandlat? Vad har du målat med för typ av färg? Har nämligen fått höra att man inte kan måla altaner, men har inte riktigt velat lyssna på det örat :)

2009-07-12 @ 23:50:49
URL: http://phassiondsgn.blogg.se/



Postat av: Susihus

Så tjusigt! Vi har varit hos ett par goda vänner och ritat lite på deras trädgård och jag får säga TACK till dig för jag kunde visa din fina sida och de fick lite inspiration=) Må gott

Kram

2009-07-13 @ 08:08:47
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Joel

Hej!



Skulle inte du kunna kontakta mig, jag har ett förslag som jag skulle vilja prata om!



Hälsningar,



Joel

2009-07-13 @ 09:27:24



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...