Utomhusprojekt...

Dagen efter midsommar blev en fixardag!

Mina älskade bänkar har fått en makeover... från vitt till mörkgrått! Huset går i samma färg så det matchar verkligen :)
När bänkarna är klara så ska jag måla om bordet också... Det kommer bli som ett nytt möblemang - tänk vad lite färg kan göra!



Så här blev det efter första målningen... imorgon kör jag nästa strykning!





''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Är det fler som har målarprojekt?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Erika

Hej. Det blir verkligen fint! Jag undrar om ni gjort bänkarna själva? Och isåfall hur ni byggt dem?

2009-06-21 @ 18:50:40



Postat av: Camilla

Tack! Vi hade en snickare som gjorde dem åt oss samt bordet... vi har haft dem i flera år o än så har jag inte tröttnat så jag kan rekomendera att "hyra" in en snickare :)

2009-06-21 @ 22:25:44
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Cornelia

Tjusigt!

Jajamensan! Har målat sista omgången klart invändigt i förrådet. Har sista strykningen kvar utvändigt. Får bli i morron. Hann även med en första målning av ett skötbord som ska bli planteringsbord!

2009-06-21 @ 22:47:15
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Vårt hus vid havet

Ja, jag målar o målar! Vi målar om huset så man har inga fritidsproblem för tillfället!

Mycket fint du gör i trädgården!

Ha en bra dag! / Jenny

2009-06-22 @ 12:33:53
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...