Vill verkligen snart köpa

Jag vill verkligen snart köpa ett parasoll + fot till trädgården... och stolar! Med andra ord jag vill börja styla trädgården...

Förra året så slängde vi vårt parasoll och våra korgstolar till utebordet så vi är verkligen vid behov av lite nytt! Vi har bordet och två snickrade bänkar men that´s it! Som ni vet så har jag kollat lite på Jysks möblemang och jag har fastnat för en svart karmstol - den är jättesnygg men ska man köpa stolarna så måste man köpa bordet också.... så nu luskar jag vidare då jag endast behöver stolarna!

Jag har kikat lite på Ilva och där finns där massor av med fina trädgårdsmöbler... trots deras rea så är det fortfarande väldigt dyrt!

Den här parasollfoten var dock helt ok i pris, 399 kr! Helt i min smak!

Parasoll 2098 kr.. enkelt o snyggt!





Vit stol med armstöd i vitlackerad aluminium - Lindos - för 1049 kr... Den hade passat till vårt bord... men vi behöver mist 5 stycken!!!  Lite väl mycket för mig...


Sen har vi denna som OCKSÅ hade passat hos mig - CANDON - Stol med lameller i obehandlad teak. Stolens ram är i rostfritt stål. 2099 kr stycket! Jättefin men endast en dröm!



Bilder lånade från www.ilva.se

Har ni förslag på liknande stolar fast BILLIGARE?? Tipsa mig..... snälla :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: lisa danielsson

Gjut din egen parasol fot, det gjorde vi och tryckte flickans fötter i ...mkt sött och ändå modernt med betong...

Förresten du har en mkt fin blogg, är inne nästa varje dag och blir inspirerad

2009-06-17 @ 08:36:58



Postat av: Camilla

Lisa: Ja, vilken bra idé... gjuta är jag nästa expert på också :) Kan tänka mig att det blev gulligt med dotters fotspår... Jag har dock sååå många betongprojekt så det lär nog bli en köpesfot ändå! Jätteskoj att du gillar min blogg... tycker det är så roligt när någon blir inspirerad av lilla maj!

2009-06-17 @ 11:10:38
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Linda

Hej!

Vet inte om det här kommer att fungera för nu är det säkert femte gånger jag försöker skriva inlägg i din blogg utan att det fungerar :-(

Men jag skulle iaf vilja tipsa dig om att vi har köpt liknande stolar som de vita aluminium. Vi har faktiskt tror det eller ej köpt de på harald nyborg. Här är en länk på dem:

http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=5827&n=30100

Tycker de har varit över förväntan fina och inga problem alls. Så kanske hade det varit ett alternativ?

Lycka till!!

2009-06-26 @ 21:27:15



Postat av: Linda

Åh, det fungerade!!

Kors i taket!!

Tror nog att det kanske är länken från bloggkoll som gör att jag inte kan kommentera?!

2009-06-26 @ 21:28:31



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...