Dagens lampor...

Åkte förbi Netto idag och fyndade lampor... en savmplampa till tjejernas rum, den är supersöt. En rosa svamp på en grön fot och 2 solcellslampor. Har dock bara fotat den ena som är en rosa (så klart) boll! Den andra solcellslampan är som en sten med en lampa i... den ska ner i rabatten!



39 kr... ett klaipp enligt mig!



"Bollampan" är en poollampa men man kan så klart ha den till annat också! Det finns en liten ögla på toppen så jag funderar på att hänga upp den nånstans i trädgården vid senare tillfälle. Synd att man inte har ett träd, i så fall hade jag hängt upp ett antal så de hade fått dingla fritt mellan grenarna!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Hildur

Men åh... vilka fina lampor!!! Särskilt svamp-lampan. Vill ha!!! Typiskt, jag har ju 10 mil till närmsta Netto. :-( Dock var jag på Plantagen idag och köpte en sån solcellslampa som du har i lila. Men för min del blev det en i klarglas. gillar

2009-05-25 @ 23:00:05
URL: http://fixaodona.blogg.se/



Postat av: Emma

Den där "bollampan" var ju jättefin! Fanns de på Netto? 39kr? I Lajk:)

2009-05-26 @ 18:54:11
URL: http://emmashempalandet.blogspot.com



Postat av: Cornelia

Coola lampor! Får kanske ta en tur till Netto! Jag har funderat på o ha nån lampa i vår vattenspegel, bollen hade kanske funkat till det?!

2009-05-26 @ 22:52:43
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...