Lite uppdatering... ...

Lite uppdatering... plattsättarna kom aldrig i helgen och det var sååå frustrerande. Min sambo var iväg hela helgen så jag var själv hemma med barnen och skulle fixa plattsättningen... ja, åtminstone guida plattsättarkillarna, men de kom ju aldrig. Från det att jag gick upp på morgonen till förmiddan så gick jag till fönstret och höll utkik efter dem... verkligen skitjobbigt när jag efter många timmar förstod att JAHA de kommer inte idag i heller. Hela helgen blev förstörd... när kidsen sov gick jag i allafall ut och målade vårt nya staket... kände att jag var tvungen att bli klar med något så då fick det bli staketet!  När mannan kom hem på söndagkvällen var han rätt så förvånad... ehh, inga plattor??!!

Nu har plattsättarna LOVAT att de ska komma imorgon och på lördag... jag hoppas verkligen det!

I allafall, nu medans jag är hemma med sonen så passar min pappa på att fixa en liten trappavsats från trädäcket och ut mot gräset... Förhoppningsvis är vi klara med det i helgen, sen kan vi börja koncentrera oss på att rulla ut gräs och börja med rabatterna! Bilder kommer så fort det är klart....

SOLCELLSLAMPA... Jag har funderat lite på utebelysning och har hittat en solcellslampa från Plantagen som verkar vara lite annorlunda. Är det någon som har erfarenhet av just denna eller vet andra som är bra?! 

Måste nästan svänga förbi Plantagen idag och kika på dem...



Foto: www.plantagen.se


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: hemmabloggaren

Har också funderat på solcellslampor, såg att ikea hade en hel del nya som såg kul ut.

2009-05-14 @ 19:43:30
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com



Postat av: //ZR//

Jag förstår dig verkligen finns inget värre när hantverkare lovar att komma men inte kommer...ibland lovar de för mycket....hoppas att de dyker upp idag.....

KRAM

2009-05-15 @ 08:48:04
URL: http://hemoinredning.blogg.se/



Postat av: HUSnrNIO

De där såg ju inte ut som några andra=) Trist med de era plattor. Hoppas de dyker upp inom kort. Trevlig helg.

2009-05-15 @ 17:51:25
URL: http://hilajns.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...