Tillbaka men min kamera är...

Jag är tillbaka men min kamera är inte fixad än! Jag kokar.... För 4 veckor sedan, idag, så lämnade vi in den på Netonnet för att få den fungerande igen. Vi beskrev och visade felet på kameran... i tisdags kom kameran tillbaka, efter 23 dagar och gissa hur det första fotot blir - precis likadant som innan! Det visar sig att de inte alls har lagat den, bara finjusterat utan att gå i på djupet. Som sagt, jag kokar!!! Imorgon ska vi lämna in den IGEN!!! Snart är det juletidet, mina barns kalas och vår Barcelona resa... JAG VILL VERKLIGEN HA EN FUNGERANDE KAMERA!!!

Jag har i allafall fått låna min pappas kamera, så här kommer lite från veckorna som gått!

.............................

I torsdags åkte sambon iväg på SPA med jobbet så vad gör jag, jo jag MÅLAR en fondvägg i sonens rum med 3 nyfikna barn vid min sida :)!

Jag har funderat ett bra tag på att göra nått drastiskt i Maxens rum då det har varit så vitt & kalt! Sonens rum har varit sista prioriteten i huset sen vi flyttade in i januari! Nyöppnade Ikea finns ju runt husknuten nu för tiden så jag har varit där några gånger och fått massor av med inspiration... så när sambon åkte iväg passade jag på att beta av en del idéer!

Mina barn tyckte det var superhäftigt att måla, ena minuten var väggen vit och nästa grön!! Nu vill tjejerna måla sitt rum också... och jag tror jag vet vilken färg det blir :)

Före


Efter


När tid finnes så ska hyllor sättas upp... ett par vita från Ikea!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Helen/cbaqke

Vad glad jag blir nu när du är tillbaka! Följer alltid din blogg....länge sen sist:(

Hoppas det ordnar sig med kameran!!!

Va fint du gör det hemma......spännande o se fortsättningen:))

Kram//Helen

2009-11-08 @ 11:26:49



Postat av: Lotten

Fy vad jobbigt med kameran! Hoppas att det löser sig för dig ;-)

Fin grön färg i sonens rum!

2009-11-08 @ 13:52:25
URL: http://ornnastet.blogspot.com



Postat av: Annika

Usch vad trist med kameran!

Tyvärr har jag bara hört negativt om net on net´s saker när man lämnar tillbaka.

Flera vänner till mig har råkat ut för samma sak.

Det är så himla trist när det blir så.



Hoppas du får den fort denna gången och att den verkligen är lagad med!



Spännande med rummet, jag har också gjort om i lillebrors rum, ska bara få tummen ur att fota lite =)



Ha en bra söndag

kram

2009-11-08 @ 15:09:06
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: Hanna

Vad fin grön färg! Vad är det för färgkod? Har tänkt mig en grön fondvägg i äldsta sonens rum o var lite sugen på stjärntapeten från Midbec, keek-a-boo serien men tror den blir lite för grön :)

2009-11-09 @ 08:12:44



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Det har aldrig hänt oss men jag har hört av många andra att när teknikprylar strular så tar det del jättelång tid o få det fixat o sen verkar det aldrig bli riktigt bra. Sen e de så snåla o ge en en ny vara.

Jag tror att det e nåt tillverkningsfel på din kamera den va ju så pass ny så det ska inte va nåt fel på den, ett måndas ex helt enkelt. Det hade varit bättre om ni hade fått en ny.



Eller köp en systemkamera vetja ;-)

2009-11-09 @ 10:09:56
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...