Nymålat!

Igår efter jobbet åkte jag iväg och hämtade mitt nya PROJEKT - skåpet! Det är jättefint och som gjort för en make over med sina raka kanter men ändå annorlunda stuk, bl a fötterna är lite lejontassaktiga!

Kvällen igår blandades med Idol och lackering...



Idag blev det ett besök på Stoff & stil, var ute efter detta tyget...



... men det var slut! Skitjobbigt... hade planerat att ha det så allt stod plötsligt still. Hade inte en susning vilket tyg jag skulle välja. Till slut köpte jag två olika tyger... får se om det blir bra med något av dem!! "Fågel" tyget komme rin om en månad men jag kan INTE vänta utan vill ha skåpet klart så fort som möjligt...

Köpte dessa tygerna...



Skåpet ska lackas några gånger till, eventuellt ska lådorna tapetseras - får se hur tygerna passar till spilltapeten jag har här hemma!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...