Cykelvagn...

Åh, jag är så GLAD. För nån vecka sedan fick jag köpa en cykelvagn från en bekant för 300 kr, mycket bra kompispris! Vi har använt den i princip varje dag sedan vi köpte den... den är helt FANTASTISK! Barnen älskar den, speciellt äldsta dottern som slipper cykla varje gång vi ska nånstans - nu får hon sitta i stället och så får jag TRIPPEL motion :)




Vi hann faktiskt med en cykeltur idag, under regnuppehållet! Precis när vi kom hem så kom värsta skuren & blixtrarna...



Funderar på att "pimpa" den också... ska nog fortsätta på det gula temat som vagnen har... får se vad jag hinner med nu i höst!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annika

Jättefin och vilket fynd!

2009-09-03 @ 20:39:50
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: Anonym

Kul! Jag vill också ha en cykelvagn, men jag har inga barn. Haha :)



Måste bara fråga ang. hjälmen på barnet i cykelsitsen. Var ni ute och cyklade då? Knäppet under haken är ju på tok för löst, den hjälmen kommer ju att flyga av om ni ramlar och vad är då meningen med hjälmen?! :(

2009-09-04 @ 12:56:13



Postat av: Camilla

Annika: Eller hur :)

Anonym: jo, det är sant... brukar alltid vara så nogrann o skruvar o har mig där bak på hjälmarna så de sitter riktigt bra! Det är en sån viktigt sak som man ibland glömmer bort. Ska faktiskt hem o ändra remmen direkt när jag kommer hem!!! Tack för påpekelsen!

2009-09-04 @ 13:00:30
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: //ZR//

Smidig! Du måste få rejält med motion...

Har en trevlig helg!

2009-09-04 @ 21:27:39
URL: http://hemoinredning.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...