1:a Villan med Tomas & Simon!!

Nu till nått helt annat!! Den 3:e september öppnas dörrarna till nya visningshuset 1:a Villan i Skegrie upp - dock till VIP-gäster samt TOMAS & SIMON! Japp, Tomas & Simon från TV3. De har varit med och valt inredningen, färger, tapeter, kakel, klinkers samt PIFFET till huset och kommer även vara med på VIP-festen... ja och lilla JAG!! Förstår ni varför jag ÄLSKAR mitt nya jobb!!!?

Den 4:e september kommer 1:a Villan att vara öppen för allmänheten där även Tomas & Simon kommer finnas på plats och JAG!! Alla är varmt välkomna på vår visning och framför allt så tycker jag det ska bli oerhört spännande med alla som kommer och vill se huset - det är ett underbart hus med många fina lösningar... det kommer bli en superbra helg med mycket inspiration & glädje!

Jag längtar till visningen...
Så fram med almanackorna och skriv ner den 4:e september!!

Nästa gång jag besöker visningshuset så ska jag ta några bilder till er... Idag inhandlades RAMARNA till fotona som ska hängas upp. Tomas & Simon har verkligen underbara idéer!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linda

VA KUL!!!!! Du kan inte förswöka få dom hem till mig ;))

2010-08-19 @ 08:15:30
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/



Postat av: Alexandra

Åh,vad kul!tänk om det kunde vara här i stockholm istället,då hade defenitivt jag dykt upp!!Är riktigt nyfiken på hur T&S har inrätt huset.

2010-08-19 @ 15:51:32
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com



Postat av: Anna

Vilket drömjobb=)

2010-08-19 @ 17:58:32
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...