Finns det nått roligare...

Finns det nått roligare än att klättra och smutsa ner sig - svar NEJ! Igår så tog jag med barnen till grusterminalen för att köpa hem sten. Först skulle de sitta i bilen men en efter en kom ut och insåg att grusterminalen såg väldigt  inbjudande ut.... Så det var bara att TACKA och ta emot! Efteråt så åkte vi till stranden kan jag säga. De var sååå smutsiga - så havet var riktigt lockande för mig! För övrigt var det ju en underbar dag igår. Jag är så glad att vi åkte ner till stranden för idag kom HÖSTEN igen. Igår hade vi fantastiskt väder... kan inte fatta att sommaren är över!!







Ner till havet och bada.. ja tack!! Även skorna...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...