Godisburk...

Igår hade vi BARNKALAS... full fart med andra ord! 14 barn överallt och ingenstans! Min dotter var såå lycklig... jag älskar kalas! Pyntet, maten, tårtan, barnens glädje inför och efter kalaset! Denna gången körde jag en klassisk "igelkottmoskorvtårta" till middag (nerstuckna korvar i mos i form av en igelkott) och min goda marängssvisstårta med SMARTIES!! Lättlagad och gott!




Och här kommer då ett litet TIPS till era kommande barnkalas - jag köpte Willys GODISBURKAR som de har till lösviktsgodiset och hade som "godispåse"... den är superfin och lagom stor!





Nu vankas jobb, nytt jobb! Jag SKA berätta om det... kommer i veckan!! När jag väl har börjat!!
Kram på er!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Peter

Hej är du en sådan bloggare som ofta ställer frågor från din blogg likt " Dagens Fråga" eller är du nyfiken på vad andra tycker om allmänna händelser som du vill ha svar på? Just nu finns en ny tjänst under uppbyggnad för att på ett så professionellt sätt som möjligt ställa frågor till sina läsare och samtidigt öka antalet läsare på sin blogg. Skicka ett mail till [email protected] för att bli informerad om när tjänsten kommer ut. tjänsten kommer givitvis vara gratis. Tack!

2010-08-16 @ 03:45:38



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...