Jag hamrar o spikar o bygger en bil...

Nja, inte riktigt... men sågat, målat, byggt och fixat - det har jag gjort! Efter vår semester fick jag en superenergi utan dess like!! Snart är det skoldax och skrivbordet i tjejernas rum var KATASTROF så det var PRIO nummer ett!! Sågade till en träskiva på Bauhaus, lackade den vit och trixa in den i ett hörn i tjejernas rum! Hurtsen köpte jag på Ikea och lackade den i ceriserosa - of course! Ledlampor är uppsatta, finns dock inte på bild ÄN!!

hurtsen Micke...



Nylackat!



Min pappa kom till undsättning dagen därpå när jag skulle fästa skivan i väggen... gipsväggar kan knäcka den bästas tålamod. Passade även på att be honom skruva upp nya "pennhållaren" på väggen! Är så trött på pluggar, skruvar o då GIPSVÄGGAR!!




Hurts a la björk...



A la cerise...



Barnen är nöjda, mor är nöjd och skolan välkomnas med läxor och annat kul! Skrivbordet är finished!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lilla jag

Snyggt jobbat!

2010-08-12 @ 01:41:26
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Jag håller med, snyggt jobbat!

2010-08-14 @ 00:17:28
URL: http://inspireramera.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...