Nya jobbet på Anebyhus!

Så, då kan jag äntligen berätta om NYA jobbet!! Idag var den första riktiga arbetsdagen på ANEBYHUS och det är så jag! Min första tid så kommer jag att arbeta som marknadsassistent för att under tiden utbilda mig till säljare! Ni som läser min blogg regelbundet förstår ju att detta är ju såå JAG!! Jag, nya hus, inredning etc!

Det kommer hända en hel del första tiden och jag väntar med spänning för att dela med mig - dock inte än! Men jag lovar att ni kommer tycka det är superkul!!

Första dagen började med VÄRSTA regnvädret man kan tänka sig, rosa gummistövlar och ett paraply som inte ville som jag... men det gick bra till slut! Sätet är mitt i city och bara det är helt underbart! Jag hann med en lunch med Marie och det lär bli fler luncher då vi arbetar nära varandra nu - underbaaart!

Fler som jobbar som säljare?




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: nakirlu-Ulrika

Grattis och lycka till!

2010-08-17 @ 21:37:55
URL: http://nakirlu.blogg.se/



Postat av: Hildur - fixa&dona

Stort grattis och lycka till!!! Själv jobbar jag också som säljare, men av inredning till offentlig miljö.

2010-08-17 @ 22:50:38
URL: http://fixaodona.se



Postat av: Therese

Grattis till jobbet! Jag är en trogen läsare som för första gången kommenterar! Wiho! Har med spänning väntat på vad för jobb du fått... Hade på känn att det kunde vara något inom hus- eller inredningsbranschen! Verkligen så du... Känns lite skumt att "känna" så med någon man inte känner, men vissa människor är ju bara så inspirationsgivande och glädjespridande, ja som du då, att man inget annat än äkta glädje kan känna för dig och ditt nya arbete! Verkligen stort lycka till! Kommer med stor nyfikenhet fortsätta följa bloggen för uppdatering om jobbet, men främst för den inspiration och känslan för inredning du delar med dig!

2010-08-18 @ 00:24:49



Postat av: Sara

Jag kan inte annat än att hålla med föregående, vilken inspiration du ger! Du verkar så otroligt duktig på det mesta du gör. Blir imponerad fast inte jag heller känner dig. Måste bara fråga vad du har för utbildning, verkar vara ett otroligt spännande jobb du fått. Stort lycka till!

2010-08-18 @ 11:52:29



Postat av: Ewa

Oh, Camilla - lycka till!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-18 @ 12:50:50



Postat av: Anna

Lycka till=)

2010-08-18 @ 16:24:46
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Anna

Grattis Camilla! Perfekt nytt jobb för dig, härligt när man känner att man hittat rätt!

2010-08-18 @ 17:14:19
URL: http://nyckelpigan73.blogspot.com



Postat av: Kicki

Vad roligt !!!

Grattis och stort lycka till !



Kram Kicki

2010-08-18 @ 20:12:41



Postat av: Linda

Grattis till nya jobbet!!!

2010-08-19 @ 07:55:43
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/



Postat av: Camilla

Nakirlu Ulrika - tack :)

Hildur: Tack, tack - ska bli så spännande!!

Therese: Åhh, va gulligt skrivit!! Jag blir så glad att andra inspireras! O tack för att du gläds åt mitt nya jobb! Jag är superglad!!

Sara: Tack, tack.. härligt att läsa!! Jag har ingen speciell utbildning inom detta men jag har byggt 2 hus nyligen o har erfarenhet där + så brinner jag för hus o hem samt ordning o reda.. så det var en kombination av det! Jag var vid rätt plats vid rätt tillfälle :)

Ewa: Tack Ewa!!

Anna: TAck!!!

Anna: Tack.. jo det känns undebart!

Kicki: Åh tack!!

Linda: tack... det känns så bra!!

2010-08-19 @ 10:01:09
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Petra

Stort grattis till ditt nya jobb. helt perfekt för dig.

Lycka till!

kram

2010-08-19 @ 10:36:49
URL: http://godisfrun.blogg.se/



Postat av: Johanna

Jag läser ofta, men skriver sällan tyvärr...

Lycka till på nya jobbet, själv började jag oxå precis på mitt nya jobb, nästan inom samma branch, jag ska sälja fönster...kanske vi får kontakt i framtiden...vem vet =)

2010-08-19 @ 20:45:09



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...