Hemma igen!!

Nu är vi hemma från vår semester! Vi har haft det underbart! Allt har varit fantastiskt! Disneyland är verkligen gjort för barn och vuxna, alla blir glada & nöjda! Vi har åkt karuseller, ätit gott, träffat disneyfigurer, varit på Eiffeltornet gått mycket! Vad mer kan man begära!!

Karusell...



Miljöerna runt omkring var otroligt fina!




Min sons favorit - Buzz Lightyear!






Sockervadd var ett måste!!



Paris, Pariiiis... Det blev långa promenader i Paris, lite shopping och sen stannade vi på en lekplats utanför Eiffeltornet och lekte där i några timmar! Sen så bestämde vi oss för att ta oss upp i tornet... sjukt långa köer men vi slapp köa pga av rullstolen - högst upp tack!!




Gillar inte höga höjder...




Alice i underlandet...




Fick träffa Nalle Puh på min födelsedag :)



Ombytta för att gå på restaurang! Vi beställde bord på ett ställe där figurerna går runt bland borden hela kvällen! Barnen ÄLSKADE det... har aldrig sett dem så lyckliga :)




Min man beställde in en surprajstårta där personalen kom och sjöng för mig... blev lite generad men det var en riktigt bra överraskning!!




Sista dagen... Ville inte hem!!



Slottet var otroligt fint! På kvällen lyste dem upp slottet i lila... såå fint!





Packade och klara för hemresan!!



Det lär bli Disneyland igen! Fler som varit där i år?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lilla jag

Å vad mysigt det ser ut!

2010-08-09 @ 11:12:05
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: Malin

Hej!!

Såg helt underbart ut det där!!! Lite nyfiken på vad kalaset går på? :) Har hört det ska vara riktigt dyrt med inträdet?? :( MVH Malin

2010-08-09 @ 15:44:11



Postat av: susanne

Hej

Mysigt ni har haft det....har aldrig varit på disneyworld och nu är ju Maxen för gammal

Kram Sus

2010-08-09 @ 17:22:38
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Linda

Härliga bilder!!! Ser ut som det har varit helbra!!!

2010-08-09 @ 20:34:15
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/



Postat av: Karin

Ni verkar ha haft det helt underbart.

Kram Karin

2010-08-10 @ 21:21:10
URL: http://karinsinredning.blogg.se/



Postat av: Camilla

Lilla jag: Det var det.. längtar tillbakaaaa!

Malin: Disneyland är väldigt dyrt, allt men vi köpte genom Sembo och fick inträde till båda parkerna i priset! Så kolla där :)

Susanne: Tro mig, Max är inte för gammal. Där fanns så många ungdomar som var helt tokiga. Där finns karuseller som man man inte ens trodde fanns. Du åker loopar i total mörker, uppskjut o en massa annat! Jag o Daniel åkte de värsta o häftigaste karusellerna någonsin. Allt är inte disney utan riktigt riktigt häftigt :)

Linda: Det var suuperbra :)

Karin. Ja... jag vill tillbaka.. snyft!

2010-08-11 @ 23:47:51
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Annika

Hej!

Japp vi var ju också där i maj och jag längtar också tillbaks! Vill åka dit nästa år igen, men är rädd att om man åker för ofta så blir det inte lika "magiskt", eller jag kanske har fel?

2010-08-18 @ 11:45:34
URL: http://avantgirl.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...