VIP

Ja, då har man skickat in VIP-inbjudningar idag.. känns bra! Känns kul! Kommer bli kanon!!
Om 2 veckor är det VIP-fest och gissa om jag LÄNGTAR!!?

Första veckan på nya jobbet är avklarad. Känner jag mig redan som hemma på kontoret. Mycket att lära sig men allt är så oerhört roligt och spännande så tiden bara flyyyger iväg!!




Nya kontorsvyn... ack så mycket bättre än min förra!!



På lunchen blev det lite shopping. 3 par TURKOSA kuddar till sonens säng eller rättare sagt 3 GIGANTISKA kuddar till sonens säng! Kuddar får man inte nog av!!



Nu vankas vin & pizza & kompis på besök... helger är också bra att ha! Imorgon blir det fest i grannbyn... då är det klackarna i taket som gäller!
Trevlig helg på er!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Petra

Härligt att du trivs på ditt nya jobb.



superfin färg på kuddarna.

trevlig helg

2010-08-20 @ 21:56:59
URL: http://godisfrun.blogg.se/



Postat av: Lilla jag

Vad härligt att du trivs och att det går bra :)

Trevlig helg!

2010-08-20 @ 23:27:00
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: Malin

GRATTIS till jobbet, det låter verkligen som ett toppenjobb!



Lycka till!

2010-08-21 @ 08:19:30
URL: http://www.skapatavmig.blogspot.com



Postat av: Kia

Åh vilken härlig färg på kuddarna.Är precis i taget och ska göra iordning min tonårstjejs rum ,får man lov att fråga vad du hittade dessa ??? Kul och inspirerande blogg ,följer dig varje vecka !!!

2010-08-22 @ 09:43:40



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Så fint det har blivit på framsidan! Usch vad jag har varit dålig och oinspirerad när det gäller vår trädgård i år. Visst den e rätt självgående nu men det finns ändå en del projekt som jag vill göra, sen behöver den ju lite omtanke o kärlek oxå :)



Shit va kul med jobbet! Kontoret ser både snyggt o mysigt ut! O det låter som ett kul o inspirerande jobb :) På ett sätt önskar jag att jag oxå fick ett kul jobb, det e ju sån trygghet o va anställd. Men jag orkar inte läsa fler jobbannonser, skriva o skicka fler ansökningar o absolut inte gå på fler intervjuer o få fler Nej-tack. Så jag får ist kasta mig in i den osäkra egenföretagar världen o se hur det går. Jag kommer iaf få ett kul, omväxlande, inspirerande o utvecklande jobb :)



Tack så jättemycket för din omtänksamma kommentar och att du läste o tyckte om artikeln! Det känns jätteskönt o känna någon som har varit med om samma sak :)

2010-08-23 @ 15:33:46
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...