Kalas x 2 på jäkligt kort tid!

Igår fyllde sonen 3 år! Så det mumsades på rejält igen! Jag gjorde en SJUKT god linssallad med en massa mums i.. Mini västerbottepajer med filodeg som botten, pastasallad med en massa mums där också och så min KLASSISKA glassbomb - dock en grön denna gången!

Underbara ballongfärger!!



Formarna till mini västerbottenpajerna...




Klara.. så enkla & så goda!!



Återkommer med recept!!



Grädde o karamellfärg...




Grodan av marsipan är från ett kondis i Malmö!





Så, nu är kalasen slut för i år!

Ikväll ska JAG njuta av middag hos min vännina Ingrid. Hon som jag jobbat med i alla reportagen jag har haft i trädgårdstidningarna genom åren. Vi ska äta, dricka och ta en o annan cigg! Tonight  I´m 27 again!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Susihus

Mums va det lät gott. Hur mår du?

Passar på att önska dig en härlig nyårsafton och ett gott nytt år.

Kram på dig

2010-12-30 @ 13:19:10
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Camilla

Jag mär faktiskt bätre nu... jag stressar mindre o äter hela tiden så jag inte ska få sockerfall. Så nu i juletid mår jag bra... hoppas det fortsätter på det sättet.

Gott nytt åt Susihus :) Kram

2010-12-30 @ 21:11:30
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...